« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
طی بیانیه ای اعلام شد:
سرهنگ پاسدار ریحان دستمردی طی بیانیه‌ای از تمامی حامیان و همراهان و زحمتکشان جریان تحول خواهی سپاسگزاری کرد و با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، از مردم جهت شرکت در انتخابات دعوت کرد.

سپاسگزاری سرهنگ پاسدار ریحان دستمردی از حامیان و همراهان جریان تحول خواهی | لبیک به ندای رهبری انقلاب و دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، سرهنگ پاسدار ریحان دستمردی طی بیانیه‌ای از تمامی حامیان و همراهان و زحمتکشان جریان تحول خواهی سپاسگزاری کرد و با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، از مردم جهت شرکت در انتخابات دعوت کرد.

در متن بیانیه سرهنگ پاسدار ریحان دستمردی آمده است؛

بنام خدا
«أشكَرُكُم للّهِ أشكَرُكُم للناسِ»، سپاس گزارترين شما از خدا، سپاس گزارترين شما از مردم است.

سپاس خدایی که نصرت مان داده تا فاتحِ رنج و درد و محرومیت های مردمی باشیم که به تعبیر امام خمینی(ره) برتر از امتِ زمانِ پیامبر هستند. درود و سلام خالصانه تقدیم امتی که خادمین و نخبگان خود را به تهذیب نفس و سلامت رفتار می‌شناسند و قدردان شان هستند.

پس از ماه‌ها تلاش و جریان‌سازی برای اصلاح ساختارهای معیوب و ایجاد تحول در کهگیلویه بزرگ، مرزهای مستحکم انسجام و شورآفرینی که بر مبنای عقلانیت و شعور دینی، قوام داده بودیم، به هر دلیلی برداشته شد.

اولاً در نظام مقدس جمهوری اسلامی، آنچه تاکنون سرنوشت‌مان را ساخته است، انتخاب هایی است که در حوزۀ اجرا و قانون گذاری، خودمان برگزیده ایم. بی تردید گزینه‌هایی که بنابه مصحلتِ اکثریت، وکالت مان را می‌پذیرند، مبین سرنوشتی است که چهارسال فرصت خدمت را خودمان تقدیم شان کرده ایم. «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»خداوند سرنوشت هيچ قومي و «ملّتي» را تغيير نمي دهد مگر آنكه آنها خود تغيير دهند.

دوماً حفظ نظام و انقلاب یعنی پاسداشت خون هزاران جوانِ فرزانه و بادرایتی که در سایۀ ولایتِ امام عصر(عج)، خود را فدای ملت، اسلام و نظام کردند. باید آگاه باشیم که قریب 45 سال است که سخت ترین توطئه و خدعۀ قومِ فاسدِ صهیونیسم جهانی را به طرق مختلف از مرزها و کیان انقلاب مان دور کرده ایم.

بنابراین ملتی که بخواهد همچنان غالب بر مصائب و موانع باشد و خود را در افق های روشنِ علمی، مدیریتی، رفاهی و مؤثر در منطقه ببیند، باید قانون‌مند بوده و گامی فراتر از قانون را نرود.

اکنون نیز، مهندس عدل هاشمی پور، خود و جمیع همراهانِ ترقی خواه، تحول گرا و آینده پژوه را، فراقانون نمی داند و در کنار مردم دوراندیش و کمال گرا، برای حضور در انتخابات، پیشگام هستند. ما براین عهد بودیم که با فهم علمی و تجربۀ عملیِ سردار هاشمی پور، منابع عظیم انسانی را برای دستیابی به ذخایر سرشارِ طبیعی، کشاورزی و معادن بکار بسته و دوردست ها را به نسل حال و آینده هدیه کنیم. چراکه برنامه ها، پروژه ها و مطالعاتی که طی 4 سال ماندگار شد به پشتوانۀ شما مردم گرانمایۀ کهگیلویه بزرگ تحقق یافت.

شمایی که چون مشاورانی کارآزموده و مجریانی کاربلد، همواره با نگرش به توسعه و نگاه به زیرساختهایی که باید کهگیلویه بزرگ را از بن بست‌های اقتصادی و عمرانی خارج می‌نمود، مدبرانه و متعهدانه در برنامه ها و راهبردهای فکری و سیاسی، امینِ مهندس هاشمی پور بودید.

اکنون که قرار است در یازدهم اسفند 1402، فصل دیگری از رفتارهای آگاهانه و خلاقیت های فکری مردم، نخبگان و خواص را برای اعتلای کشورمان تجربه کنیم و مشارکت عمومی و حضور حداکثری را که به فرموده مقام معظم رهبری، مصداقی از فرضیۀ الهی است به یادگار بگذاریم، لازم است، باورمندانه و با یقین، شور و شعور سیاسی مان را به نمایش بگذاریم.

بنابراین ضمن سپاس و امتنان از تمام لحظاتی که به عشقِ مردم و ایمان به هدفِ عالی در همراهی مهندس هاشمی پور، پیشگامان جریان تحول خواهی و توسعه طلبی بودیم، لازم است که دریای حضورمان را با حماسۀ گروههای فکری، علمی، دانشگاهی و حوزوی در قالب طوایف، قبایل و ایلاتی که پشتوانۀ جوانان، نخبگان، علما، فرهیختگان، بازاریان و کسبه، دانش آموزان و معلمان، دختران خوش فکر و پسران غیرتمند، زنان اصیل و مردان بزرگ اندیش و قاطبۀ مردم کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام، خروشان و پرخیر، نگه داریم.

رجاء واثق دارم که نمی‌گذارید فرصت خدمت از دست برود و در سایۀ توجهات امام عصر(عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای و با انسجام و اتحاد ملی، ثعوبت راه و ضرورت هدف را مغلوبِ ارادۀ پولادین، غایتِ آینده و نهایتِ رویکردِ فکری مان قرار خواهید داد.

بنابراین بر دستانی که با مهر و معرفت، درک و درایت، حلم و مجاهدت و همچنین فخر و فرزانگی در وجودی واحد به نام«مهندس عدل هاشمی پور» وحدت گرفتند، بوسه افتخار میزنم و خود را مدیون قدم ها و قلم ها و نفس های گرم و گفتمان هدفمندتان می دانم. امیدوارم که مأجور صاحب جاه و جلال باشید و در حمایت امام عصر(عج) قرار بگیرید.

تا آینده ای که با شما خواهیم ساخت، امیدوار می مانم و در راهتان ثابت قدم خواهم بود.

«والعاقبة للمتقین»
سرهنگ پاسدار بازنشسته
ریحان دستمردی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: